Välkomna till en ny säsong

2024-04-11 i Allmänt

Vi ses – Vi möts – Vi träffas - Vi trivs på Värö IP under årets fotbollssäsong.

I skrivandets stund är det bara 20 minuter kvar till avspark i den första seriematchen för säsongen. Väröbacka GIF möter Särö/Kullavik på bortaplan. Nya förväntningar, nya derbyn och spännande matcher står framför oss.

Under vintern har vi inte legat på latsidan trots att Värö IP stått i dvala, inte mindre än fem nyförvärv har valt att skriva på för vår förening. Jack Lagerstedt, Marc Brandin, Tony Ringqvist, Albin Rolfes och Alfons Lindberg.

Vi ser fram emot den nya konstgräsplanen vid Väröbacka skolan och i samband med detta det nya intressanta samarbetsprojektet
”Fotboll i skolan”.

Väröbacka GIF hälsar spelare, ledare, publik och sponsorer välkomna till säsongen 2024, ert stöd är ovärderligt för vår verksamhet.

Huvudsponsorer